Скачать фильмы, сериалы, клипы (торренты)
Шаблоны для сайтов в системе uCoz
Головна » 2012 » Липень » 15 » Пошта Mail.Ru буде повідомляти відправників розсилок про скарги користувачів
11:52
Пошта Mail.Ru буде повідомляти відправників розсилок про скарги користувачів

Пошта Mail.Ru почала надавати підписку на FBL. Компаніям і інтернет-проектам, які відправляють великі обсяги листів своїм користувачам, технологія FBL дозволяє отримувати зворотний зв'язок про лояльність аудиторії, повідомляючи про те, хто з передплатників відправив листа до спаму.



FBL feedback (loop) - це стандарт автоматичних повідомлень, відправлених провайдером електронної пошти відправнику розсилки про скарги, що надійшли на його лист. Стандарт FBL підтримують великі закордонні постачальники послуг електронної пошти, такі як Yahoo! і Hotmail, в Росії першої стандарт підтримала Пошта Mail.Ru.

Після того як користувач натискає кнопку «Спам» в веб-інтерфейсі поштової скриньки, Mail.Ru створює звіт про ці дії. У звіті міститься службова інформація, необхідна для того, щоб видалити адресу користувача з бази, і оригінал листа, на яку він скаржиться. FBL-звіти подаються автору розсилки, якщо він підписався на отримання. Таким чином, FBL працює як канал зворотнього зв'язку між одержувачем розсилки і її відправником.

Відправник може обробляти звіти і автоматично відписувати користувачів, які не бажають отримувати розсилки: так формується аудиторія зацікавлених одержувачів. Також корисно дізнатися, які саме листи відправляють у спам - це дозволить зробити розсилки цікавішими для користувачів.

Дослідження Пошти Mail.Ru показують, що відправники розсилок часто не приділяють належної уваги реалізації простої відписки від їх розсилки без введення пароля і входу в особистий кабінет. Це призводить до того, що натискання на кнопку «Спам» стає для користувача простим способом відписатися від розсилки.

Обробляючи FBL-звіти, інтернет-сервіс може автоматично відписувати користувачів від розсилок, підчищая свою базу, формуючи постійну аудиторію зацікавлених передплатників і знижуючи навантаження на свої сервери. Можливість підписки на FBL для сайтів надається в рамках спеціального сервісу - Postmaster.Mail.Ru.

Створений Mail.Ru Постмайстер призначений спеціально для компаній і інтернет-проектів, які відправляють великі обсяги листів своїм користувачам. Postmaster.Mail.ru - зручний інструмент, що дозволяє відстежувати доставку листів, отримувати статистику скарг користувачів на послання, і в кінцевому рахунку - робити їх максимально цікавими і ненав'язливий з точки зору аудиторії.

Мета творців Постмастера - формування ефективного процесу взаємодії поштових сервісів і відправників листів. Очевидно, що загальною метою всіх перерахованих сторін повинні бути комфорт і зручність людей, які хочуть отримувати в свої поштові скриньки тільки дійсно потрібні і корисні послання.

Постмастером вже користуться майже 5 тис. інтернет-сервісів, серед них такі великі відправники листів, як Badoo.com, Groupon, KupiVIP, Однокласники та ін.

«Ми продовжуємо працювати над підвищенням прозорості взаємодії нашої поштової служби з іншими великими інтернет-компаніями, для яких e-mail є одним з важливих каналів взаємодії з користувачами, - говорить Ганна Артамонова, віце-президент стратегічних проектів Mail.Ru Group. - Ми віримо в те, що у нас спільна мета - зробити користування нашими послугами комфортним і ненав'язливим для користувачів. Новий функціонал підписки на FBL, який ми пропонуємо в рамках Postmaster.Mail.Ru - ще один важливий крок у цьому напрямку».

За матеріалами офіційного прес-релізу.
Джерело u-news.org.ua

Переглядів: 838 | Додав: 911 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]