Пошта Mail.Ru почала надавати підписку на FBL. Компаніям і інтернет-проектам, які відправляють великі обсяги листів своїм користувачам, технологія FBL дозволяє отримувати зворотний зв'язок про лояльність аудиторії, повідомляючи про те, хто з передплатників відправив листа до спаму.
FBL feedback (loop) - це стандарт автоматичних повідомлень, відправлених провайдером електронної пошти відправнику розсилки про скарги, що надійшли на його лист. Стандарт FBL підтримують великі закордонні постачальники послуг електронної пошти, такі як Yahoo! і Hotmail, в Росії першої стандарт підтримала Пошта Mail.Ru.
Після того як користувач натискає кнопку «Спам» в веб-інтерфейсі поштової скриньки, Mail.Ru створює звіт про ці дії. У звіті міститься службова інформація, необхідна для того, щоб видалити адресу користувача з бази, і оригінал листа, на яку він скаржиться. FBL-звіти подаються автору розсилки, якщо він підписався на отримання. Таким чином, FBL працює як канал зворотнього зв'язку між одержувачем розсилки і її відправником.
Відправник може обробляти звіти і автоматично відписувати користувачів, які не бажають отримувати розсилки: так формується аудиторія зацікавлених одержувачів. Також корисно дізнатися, які саме листи відправляють у спам - це дозволить зробити розсилки цікавішими для користувачів.
Дослідження Пошти Mail.Ru показують, що відправники розсилок часто не приділяють належної уваги реалізації простої відписки від їх розсилки без введення пароля і входу в особистий кабінет. Це призводить до того, що натискання на кнопку «Спам» стає для користувача простим способом відписатися від розсилки.
Обробляючи FBL-звіти, інтернет-сервіс може автоматично відписувати користувачів від розсилок, підчищая свою базу, формуючи постійну аудиторію зацікавлених передплатників і знижуючи навантаження на свої сервери. Можливість підписки на FBL для сайтів надається в рамках спеціального сервісу - Postmaster.Mail.Ru.
Створений Mail.Ru Постмайстер призначений спеціально для компаній і інтернет-проектів, які відправляють великі обсяги листів своїм користувачам. Postmaster.Mail.ru - зручний інструмент, що дозволяє відстежувати доставку листів, отримувати статистику скарг користувачів на послання, і в кінцевому рахунку - робити їх максимально цікавими і ненав'язливий з точки зору аудиторії.
Мета творців Постмастера - формування ефективного процесу взаємодії поштових сервісів і відправників листів. Очевидно, що загальною метою всіх перерахованих сторін повинні бути комфорт і зручність людей, які хочуть отримувати в свої поштові скриньки тільки дійсно потрібні і корисні послання.
Постмастером вже користуться майже 5 тис. інтернет-сервісів, серед них такі великі відправники листів, як Badoo.com, Groupon, KupiVIP, Однокласники та ін.
«Ми продовжуємо працювати над підвищенням прозорості взаємодії нашої поштової служби з іншими великими інтернет-компаніями, для яких e-mail є одним з важливих каналів взаємодії з користувачами, - говорить Ганна Артамонова, віце-президент стратегічних проектів Mail.Ru Group. - Ми віримо в те, що у нас спільна мета - зробити користування нашими послугами комфортним і ненав'язливим для користувачів. Новий функціонал підписки на FBL, який ми пропонуємо в рамках Postmaster.Mail.Ru - ще один важливий крок у цьому напрямку».
За матеріалами офіційного прес-релізу. Джерело u-news.org.ua
|