Цікаві подробиці щодо роботи Blizzard повідомив в недавньому інтерв'ю письменник-фрілансер і колишній журналіст Девід Креддок (David Craddock), що є автором неофіційною біографії студії Blizzard North, книги під назвою «Stay Awhile and Listen». За його словами, після створення Diablo 2, була розпочата розробка проекту з кодовою назвою Starblo, що переносить концепцію action-RPG в космічний сеттінг. Для цього склад студії був поділений на дві команди, одна з яких займалася Diablo 3, а інший був доручений згаданий експеримент.
«Проект отримав прізвисько Starblo за суміш космічного сеттінга і action-RPG формули, яка зробила успішним Diablo. Як і Diablo 2, Starblo був розділений на кілька актів, але на відміну від пригоди в одному світі, гравці збирали б свої кораблі і подорожували б на нові планети, вбиваючи і збираючи лут з космічних створінь, яких знайшли б там ».
«До того часу, коли Дейв Брейвік (Dave Brevik) і Шейфери [Макс Шейфер (Max Schaefer) і Еріх Шейфер (Erich Schaefer), були засновниками BN поряд з Брейвіком - прім.пер.] Пішли з Blizzard North, в 2003 році, команда Starblo створила іграбельних білди гри, але так і не встигла підібрати для неї відповідну назву ».
Джерело: http://gameworld.lviv.ua/news/slukh_shho_blizzard_rozgljadala_mozhlivist_stvorennja_kosmichnoji_versiji_diablo/2012-10-23-654
|